UBYTOVACÍ PORIADOK NESTVILLE APARTMENTS I.
- V ubytovacom zariadení môže byť ubytovaný len klient, ktorý má objednané a ubytovateľom potvrdené ubytovacie služby, alebo došlo k zmluvnému vzťahu na mieste, alebo je k ubytovaniu prihlásený. Za týmto účelom sa klient pri nástupe na pobyt preukáže platným identifikačným dokladom – občiansky preukaz, cestovný pas, alebo iný platný doklad totožnosti, na základe ktorého ho správca (poverená osoba ) zapíše do knihy ubytovaných. Prihlasovanie pobytu cudzincov sa spravuje osobitnou právnou úpravou.
- Klientovi sa pri príchode na základe cenníka vyhotoví pokladničný daňový doklad v prípade, že platí v hotovosti, resp. platobnou kartou. Ak zákazník zaplatil pobyt na účet prevádzkovateľa na základe vystavenej faktúry správca (poverená osoba) overí jej úhradu. Následne správca (poverená osoba) oboznámi klienta s potrebnými informáciami a odovzdá mu kľúče od apartmánu a vchodu do ubytovacieho zariadenia.
- Pri prihlásení klient zloží vratnú kauciu 50 € za apartmán pre prípad zničenia vecí, poškodenia apartmánu, resp. stratu kľúčov.
- Po ubytovaní si klient vo vlastnom záujme prekontroluje stav a funkčnosť vybavenia a zariadenia apartmánu, v prípade zistenia závady túto bezodkladne nahlási správcovi na t.č. 0907 144 205.
- Ubytovanie v súkromí poskytuje ubytovaným klientom služby v rozsahu príslušnej kategórie.
- Obsadenie apartmánu je možné v deň nástupu od 14:00 do 17:00 (neskorší , resp. skorší príchod je možný len po dohode s ubytovateľom).
- Uvoľnenie apartmánu je v deň odchodu do 10:00. Ak klient neuvoľní ubytovanie v stanovenom čase, je ubytovateľ oprávnený účtovať ubytovanie za nasledujúci deň.
- Ubytovateľ je povinný odovzdať klientovi apartmán v stave spôsobilom na riadne užívanie a nerušený pobyt podľa dohody.
- V súlade s kategóriou ubytovacieho zariadenia je prádlo vymieňané raz za sedem dní. Štandardne, ak pobyt trvá sedem a menej dní, ubytovateľ nezabezpečuje upratovanie apartmánu a vynášanie smetí počas pobytu hosťa.
- Za účelom zvýšenia bezpečnosti je ubytovacie zariadenie monitorované kamerovým systémom. Klient je povinný uzamkýnať vstup do objektu.
- V čase od 22:00 do 6:00 je v ubytovacom zariadení nočný kľud, ktorý je klient povinný dodržiavať.
- V ubytovacom zariadení je prísne zakázané fajčiť. Porušenie tohto zákazu sa pokutuje sumou 100 €.
- Prevádzkovateľ ubytovacieho zariadenia nezodpovedá za veci klientmi vnesené do objektu, priestorov určených na ubytovanie, alebo na uloženie vecí.
- V prípade akýchkoľvek škôd, ktoré vzniknú neohľaduplným zaobchádzaním s vecami nachádzajúcimi sa v priestoroch objektu a jeho zariadením, je klient povinný škodu nahlásiť a primerane znášať náklady, ktoré vzniknú ubytovateľovi pri ich odstraňovaní.
- Ubytovateľ si vyhradzuje právo ukončiť pobyt klienta bez nároku na vrátenie poplatku za ubytovanie v prípade, ak ubytovaný v ubytovacom zariadení porušuje dobré mravy alebo inak porušuje ubytovací poriadok.
- Ubytovateľ môže vo výnimočných prípadoch poskytnúť klientovi iné ubytovanie než bolo dohodnuté, pokiaľ sa podstatne nelíši od potvrdenej objednávky.
- Ak klient požiada o predĺženie pobytu, môže mu ubytovateľ poskytnúť aj iný apartmán ako ten, v ktorom bol pôvodne ubytovaný.
- Klient súhlasí s tým, že do jeho apartmánu počas doby trvania jeho pobytu má právo vstúpiť (po predchádzajúcom upozornení) za účelom vykonania svojich služobných povinností ubytovateľ, údržbár, upratovačka.
- V apartmáne, rovnako ako iných priestoroch objektu klient nesmie premiestňovať zariadenie, vykonávať opravy, alebo akékoľvek zásahy do elektrickej siete alebo inej inštalácie, do ohrievača vody či vykurovacieho zariadenia.
- V objekte ubytovacieho zariadenia a osobitne v apartmáne nie je klientovi povolené používať vlastné elektrické spotrebiče. Toto sa netýka osobného počítača, mobilného telefónu a elektrických spotrebičov slúžiacich k osobnej hygiene klienta .
- Pri dočasnom odchode ako i pri ukončení ubytovania zhasne klient v apartmáne svetlá, zatvorí okná, balkónové dvere, vypne všetky používané elektrospotrebiče (varič, kanvicu, TV) , uzavrie vodovodné uzávery a uzamkne vstupné dvere do apartmánu.
- Pri ukončení ubytovania je klient povinný dať kuchynku do pôvodného stavu (t.j. umyť, utrieť a uložiť riad na pôvodné miesto), vyprázdniť chladničku a vykonať základné upratanie apartmánu.
- Ubytovateľ vykoná pri odchode klienta za jeho prítomnosti kontrolu priestoru a zariadenia apartmánu. V prípade, že zariadenie je v stave a rozsahu ako pri nástupe na pobyt, je hosťovi pri odchode vrátená kaucia. V prípade, že zariadenie bolo poškodené alebo chýba, je táto hodnota zariadenia odpočítaná z kaucie klienta, prípadne žiadaný doplatok do skutočnej hodnoty.
- Pri ukončení ubytovania hosť odovzdá správcovi kľúče od apartmánu a vstupu do ubytovacieho zariadenia, odovzdá košík, uhradí miestu daň za ubytovanie (0,17 Eur/noc/osoba) a prípadné ďalšie vzniknuté neplánované úhrady (napr. pri predĺžení pobytu).
- Ubytovanie zvierat nie je povolené.
- Z bezpečnostných dôvodov nie je vhodné ponechávať deti bez dozoru dospelých ani v apartmáne, ani v ostatných priestoroch objektu. Za každých okolností zodpovedá za dieťa osoba, s ktorou je dieťa prihlásené na pobyt.
- Sťažnosti klienta a prípadné návrhy na zlepšenie prevádzky ubytovacieho zariadenia prijíma prevádzkovateľ. Kniha prianí a sťažností a Reklamačný poriadok je k dispozícii u ubytovateľa.
- Na parkovanie je pre jeden apartmán vyhradené jedno nestrážené parkovacie miesto pred budovou zariadenia .
- V objekte je na viditeľnom a ubytovaným klientom prístupnom mieste vyvesený požiarny poriadok. Klienti sú povinní riadiť sa pri svojom pobyte týmto požiarnym poriadkom.
- Ubytovateľ nezodpovedá za stratu a poškodenie vecí uložených v apartmáne ani v celom objekte.
- Za účelom poskytnutia 1.pomoci sa v objekte nachádza lekárnička uložená na skrinke HP na 2. poschodí.
PRAJEME VÁM PRÍJEMNÝ POBYT A VEĽA ZÁŽITKOV
Dôležité telefónne čísla:
Tiesňové volanie: 112
Polícia : 158
Správca zariadenia: 0907 144 205
Ubytovací poriadok platí od 1.4.2019